close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בית הספר להנדסאים

מערכת שורשכד כסליו, תשפ22/12/2019

כאשר סטודנט מחליט שהתחום המעניין אותו הוא הנדסאי במקצוע מסוים הוא מתחיל מסלול מרתק הכולל לימודים תיאורטיים וגם לימודים מעשיים

תגיות:
בית הספר להנדסאים הוא אחד המקומות המסקרנים ביותר המרחיבים את דעתו של כל אדם. הנדסאי הוא מקצוע נדרש בתחומים רבים ומי שעובר את שלבי הרישום בקטגוריה מסוימת ונמצא שהוא אכן מתאים לכך, ייהנה מלימודים מאתגרים אשר יובילו אותו לקריירה מלאה בסיפוק ובהנאה.

מגוון תחומי לימוד בתואר הנדסאי
כאשר סטודנט מחליט שהתחום המעניין אותו הוא הנדסאי במקצוע מסוים הוא מתחיל מסלול מרתק הכולל לימודים תיאורטיים וגם לימודים מעשיים.

בין מסלולי הלימוד בבית ספר להנדסאים אפשר ללמוד אדריכלות נוף, אדריכלות ועיצוב פנים, מכשור ובקרה, אנרגיה
וגז טבעי מחשבים ותוכנה, תעשיה ניהול, עיצוב למדיה, הנדסה אזרחית, חשמל, טכנולוגית מים, מכונאות רכב, מכטרוניקה ועוד.
קשת כה רחבה של תחומים מאפשרת לכל מי שמעוניין להתקדם בחיים, לבחור מתוך היצע זה את הנישה המתאימה לו ביותר כדי שהעיסוק בו יהיה הבסיס של חייו המקצועיים. בדינאמיות של הלימודים מתווספים בכל שנה תחומי עניין חדשים כמו לדוגמה אנרגיה וגז טבעי שהוא מקצוע חדש יחסית והלמידה שלו נובעת מהצורך הקיים בחברות העוסקות בכך בישראל.

במהלך הקורס הסטודנט מרחיב את ידיעותיו באופן תהומי, הוא מבין כל נושא קטן בתוך המגוון הכללי לפרטי פרטיו תוך הבנת החשיבה והאסטרטגיה בכל תהליך. עם הזמן הסטודנט עובר מבחנים מעשיים ותיאורטיים המקבעים את הניקוד שלו לאורך מסלול הלימודים, לצורך קבלת תעודת ההנדסאי.

לימודי הנדסאי
אם ניקח כדוגמה את לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים, בית הספר להנדסאים הסטודנט לומד את כל תורת הבנייה על כל רבדיה המתחילה משלב התכנון והחשיבה של כל פרויקט, דרך הכנת השרטוטים בתוכנות חדשניות כמו אוטוקאד אשר מאפשרת לבצע שרטוטים של כל האלמנטים הנדרשים בכל פרויקט, לעיתים בכמה ווריאציות. כמו כן למידה של הכנת הדמיות שונות, כדי שהלקוח יבחר את השרטוט וההדמיה הנראים לו ביותר ועל פיהם תתבצע הבנייה.

מידע מקיף על חומרי הגלם אשר משמש לבניה ולעיצוב פנים, סגנונות העיצוב הקיימים, התאמת העיצוב לכל בית והלבשת הבית באופן מושלם בכל אחד מחדריו.

בסיס הידע – לימודי הנדסאי
הידע הרחב והמקיף הנלמד בכל קורס הנדסאי מאפשר לכל סטודנט להקדיש פרק נכבד מחייו ללימודים מהותיים של מקצוע אשר באמצעותו הוא יסלול את דרכו לקריירה מקצועית בתחום אשר אותו הוא אוהב ומרגיש שהעיסוק במקצוע זה הוא הייעוד שלו בחיים ויבצע את המטלות על הצד הטוב ביותר בחשיבה מעמיקה וביצוע מושלם.

בית הספר צועד עם הזמן ומשלב במהלך הלימודים את כל החידושים והטכנולוגיות פורצות הדרך הקיימות בכל תחום, וכך הלימודים יעניקו מעטפת עכשווית של כל מה שקורה כעת בפועל בכל אחד מהתחומים.

כל המקצועות נלמדים ברמה גבוהה ומעניקים לכל בוגר ידע רב המאפשר לו לצעוד קדימה בבטחה ולעבוד כשכיר או לפתוח עסק עצמאי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה